Recent Posts

  Izreke Islamskih Velikana 6-dio

Ibn Redžeb: ”Riječi Vjerovjesnika 'Naređujem vam da se bojite Allâha i da slušate i  pokoravate se' obuhvataju dobra ovog i budućeg svijeta. Bogobojaznost daje sreću na budućem svijetu a poslušnost vladaru daje sretan život ovdje na ovom svijetu.” (al-Djami', str. 319)

Ibn 'Usejmîn: ”Ibn Tejmijje kaže da ukoliko se džunub osoba okupa da bi se riješila velike nečistoće, također se rješava i male nečistoće i osoba postaje čista. Ovo mišljenje je ispravno.” (Sharh Mumti' 1/308)

Ibn Kudama: "Ukoliko se roditelji razvedu, ženi pripada dijete ako je mlađe od sedam godina. Ako se ona u međuvremenu uda, dijete ide ocu. Ako bi se razvela, dijete se vraća majci.” (al-'Umdah 2/137)

Ibn Redžeb: "Ima onih koji kažu da su 'Fard' i 'Vadižb' jedno te isto. Ovo je poznato kod Šafi'ija i drugih, te jedno od mišljenja Ahmeda.” (al-Djami', str. 339)

Ibn Redžeb: "Hanefijje kažu da se 'Fard' dokazuje sa upečatljivim dokazom za razliku od 'Vadžiba' koji to ne biva.” (al-Djami', str. 339)

Ibn Redžeb: "Većina predaja od Ahmeda ukazuju na razliku između 'Farda' koji se potvrđiva u Kur'ânu, i 'Vadžiba' koji se potvrđiva u Sunnetu.” (al-Djami', str. 339)

Selman el-Farisi: ”Kada bi se nebesa i zemlja stavile na tasove Vage, oni bi mogli stati na njih. (al-Djami', str. 266 – autentičnim ga ocjenio Ibn Redžeb)

El-Albânî: ”Nema ništa potvrđeno od Vjerovjesnika da je on dizao ruke nakon namaza (u dovi). To što Imâm i klanjači zajedno čine dovu nakon molitve, je novotarija.” (adh-Dha'ifah 6/60)

El-Albânî: ”Ženidba je obavezna a ne samo preporučena.” (Silsilah Huda wa Nur)

Ibn Redžeb: "Haram je ono što se spominje zajedno sa strogom kaznom.”  (al-Djami', str. 342)

El-Albânî: ”Vjerovjesnik bi stavljao na glavu ono što bi našao. Ponekad tekijju (kufi kapa) bez  'ammame (turban) a ponekad obrnuto. (Sislilah Huda wa Nur; 160)

El-Albânî: ”Nositi tekijju (taqiyyah) na zapadu je islamsko obilježje.” (Sislilah Huda wa Nur; 138)

El-Albânî: ”Nije dozvoljeno ženi raditi vani, iako je posao dozvoljen, dok čovjek sjedi kod kuće, čuva djecu, sprema hranu i čisti.” (Sislilah Huda wa Nur; 160)

Muaz bin Džebel: "Podučiti nekog ko ne zna je milostinja.” (al-Djami', str. 288)

Ebu Derda': ”Zdravlje je bogatstvo tijela.” (al-Djami', str. 297)

Ibn Redžeb: ”Ako neko od četiri pravednih halifa kaže jedno a neki drugi sljedbenik nešto drugo, većina Selefa smatra da se uzima mišljenje prvog. Ovo posebno važi ako je u pitanju 'Umer o kojem hadis kaže: Allâh je stavio Istinu na Umerov jezik.” (al-Djami', str. 322)



El-Albânî: ”Nije mi poznato da ijedan učenjak kaže da je hadis o pomjeranju prsta na Tešehhudu slab i neobičan (shadh).” (Sislilah Huda wa Nur; 135)

Ibn Redžeb: "Što veći udio osoba sebi nabavi od ovog života, to manji biva njezin stupanj na budućem svijetu."  (al-Djami', str. 359)

"Ahbaš su odštampali svoju kopiju Sahih Muslim i uklonili hadis 'Gdje je Allâh?'" El-Albânî: Allâhu ekber! To pokazuje njihovu glupost. Šta će uraditi sa istim hadisom koji se nalazi u Malikovoj El-Muvetta'? (Sislilah Huda wa Nur; 138)

Vehb bin Munebbih: "Ovaj i budući život su kao čovjek sa dvije supruge; jedna je zadovoljna a druga je srdita.” (al-Djami', str. 366)

El-Hasan el-Basri: "Ljudi te vole sve dok ne želiš ono što oni imaju. Čim to htjedneš, oni će te omalovažiti, prezirati govor s tobom i mrzit će te.” (al-Djami', str. 367)

Ejjub es-Sihtijani: "Čovjek neće biti plemenit dok ne bude imao dvije osobine: ne obaziranje na ono što drugi imaju i posjedovanje razumijevanja sa onim što drugi čine.” (al-Djami', str. 368)

Ibn Redžeb: "Jedan beduin je došao u Basru i rekao: 'Ko je prvak ovog grada?' Oni su rekli: 'El-Hasan el-Basri'. On je rekao: 'Kako je to postao?' Oni su rekli: 'Ljudi su u potrebi za njegovim znanjem a on nije u potrebi za njihovim ovosvjetskim svrhama'.” (al-Djami', str. 367)

Ibn Kudama: "Obavezno je skrbiti svoje roditelje, djedove i nane, djecu i unučad..." (al-'Umdah 2/140)

Ibn Kudama: "Da bi to bilo obavezno trebaju postojati tri uvjeta; Da su siromašni, da skrbnik ima dovoljno za sebe i svoju familiju i da nisu nasljednici.”  (al-'Umdah 2/140)

Ibn Redžeb: Ako ranjena osoba pred samu smrt kaže 'Taj i taj me je ranio', većina smatra da to nije dokaz.” (al-Djami', str. 384)

El-Albânî: ”Nije propisano klanjati  dobrovoljne namaze između dva obavezna kada se spajaju. Međutim, ne postoji ništa što odbacuje to da čovjek klanja dobrovoljne namaze zadnjeg namaza poslije toga.” (Sislilah Huda wa Nur; 135)

El-Albânî: ”Najljepše na ženi su njezine oči. Zar ne čuješ šta pjesnik kaže: 'Na ratuj protiv srca mog – dva slaba pobjede jednog jakog...'” (Silsilah Huda wa Nur 135)

Ibn Redžeb: ”Ako je suprug odsutan jedno duže vrijeme od svoje supruge bez isprike i ona ga zamoli da se vrati a on to ne uradi, sudac će ih razvesti kažu Mâlik, Ahmed i Ishâk. Ahmed je rekao šest mjeseci a Ishâk dvije godine.” (al-Djami', str. 373)

El-Fudajl bin Ijad: "Temelj asketizma (Zuhd) je da budeš zadovoljan Allâhom.” (al-Djami', str. 354)

What can my enemies do to me? My Paradise is in my heart, it is with me wherever I go. To imprison me is to provide me with seclusion, to send me to exile is to send me away in the path of Allah and to kill me is to make me a martyr. (Ibn Taymeeyah)

Objavio/la Safet Suljić nedjelja, 2. siječnja 2011.

0 komentari

Objavi komentar

El-HIDAJE PLAYER

QURAN PLAYER


    MusicPlaylistView Profile
    Create by Safet Suljić

PREPORUČUJEMO

NOVO U DOWNLOAD ZONI

MOJA GALERIYA

MUSAFIRI

POSJETITELJI