Izreke Islamskih Velikana 8-dio
Ibrâhîm en-Neha'i: “'Naše kolege su nam dopuštale da se igramo sa svim osim sa psima.' El-Buhari: Tj. djeci. (al-Adab al-Mufrad 1297 – autentičnim ga ocjenio El-Albani)
Ibn 'Usejmîn: ”Dozvoljeno je uzeti kamatu sa banke na zapadu ako oni kažu da se njihovi proračuni remete ukoliko se ne uzme. U ovom slučaju uzeće se novac i podijeliti kao milostinja kako bi ga se riješio, a ne kako bi se približio Allâhu.” (Ahkam-ul-Qur'an 2/319)
Umm-ud-Derda': "Selman je pješačio i posjetio nas od Meda'ina do Šama. Imao je na sebi Andarvard... (Adab Mufrad 346 – dobrim ga ocjenio El-Albani)
Ibn-ul-Esir: “Andarvard su hlače (Sirval) koje su ispod koljena.” (an-Nihayah)
“Allah uništava kamatu, a umnožava milostinju.” (2:276) Ibn 'Usejmîn: “Oni koji se bave kamatom će postići velike sume novca, ali bivaju kažnjeni sa potpunom suprotnošću.” (Ahkam-ul-Qur'an 2/322)
Ibn 'Usejmîn: ”Ako je osoba posudila novac i nije u mogućnosti da ga vrati, obavezno je da joj daš još vremena i zabranjeno je miješati vlasti.” (Ahkam-ul-Qur'an 2/327)
Ibn 'Usejmîn: ”Dobra djela djece se računaju za razliku od njihovih loših djela koja ne bivaju zapisana.” (Ahkam-ul-Qur'an 2/339)
El-Hasan el-Basri: "Ulazio sam kod žena Vjerovjesnika za vrijeme 'Usmanovog hilafeta i mogao sam dodirnuti njihov krov svojom rukom.” (Adab Mufrad 450)
Ibn 'Usejmîn: ”Šejtan može uljepšati novotariju inovatora sa mekahnim srcima i suznim očima, ali oni nemaju nikakvu korist od toga.” (Ahkam-ul-Qur'an 2/437)
Ibn 'Usejmîn: ”Ako vidiš osobu da se pridržava vjere i živi dobar život, to je dokaz da je Allâh zadovoljan s njom.” (Ahkam-ul-Qur'an 2/458)
Ibn Hadžer: "Vatropoklonici su šišali brade pa čak ih i brijali.' El-Albani: Ovdje su nalazi jak nagovještaj o šišanju brade kraće od jedne šake, da je isto kao obrijati je oponašajući vatropklonike, i da je nije dozvoljeno skraćivati toliko kratko.” (adh-Dha'ifah 5/125)
Muttarif bin 'Abdillah: “Zdravo srce se nalazi u zdravom djelu a zdravo djelo se nalazi u zdravoj namjeri.” (al-Djami', str. 20)
Ibn Redžeb: "Onaj čije se vjerovanje nastani čvrsto u srcu, taj će također djelovati po Islâmu.” (al-Djami', str. 40)
Ibn Redžeb: "Biti zadovoljan sa Muhammedom kao Poslanikom zahtjeva da je čovjek zadovoljan sa svim onim sa čime je on došao.” (al-Djami', str. 44)
El-Albânî: ”Hasan el-Benna i Sejjid Kutb su ti koji su učinili da muslimanska omladina misli da ono što važi za muslimane u muslimanskim zemljama također važi i za židove i kršćane." (adh-Dha'ifah 5/196)
Ibn Redžeb: "Ukoliko neko pretekne nekog drugog sa vjerskog aspekta, žalit će i težiti da stigne tu osobu. Ovo se međutim neće uraditi zbog zavisti, već zbog takmičenja u dobru i razočaranosti za svoje nedostatke.” (al-Djami', str. 152)
Ibn Redžeb: "Sufjan es-Sevri je rekao o osobi koja je našla nepoznate kovanice u svojoj kući: 'Bolje joj je da ih izbjegne'." (al-Djami', str. 93)
El-Albânî: ”Nije zabranjeno čitati Kur'an kao džunub jer ne postoji dokaz za zabranu toga.” (Silsilat-ul-Huda; 131)
El-Albânî: ”TV je jedna od najvećih zabrana što postoji danas. (Silsilat-ul-Huda wa Nur; 140)
El-Albânî: ”Gdje su danas očevi, a da ne govorimo majke, koji udaraju svoje desetogodišnje dijete koje ne klanja?” (Silsilat-ul-Huda; 140)
Ibn Kudâma: ”Dozvoljeno je takmičiti se u svemu bez nagrade. Što se tiče takmičenja za nagradu, onda je to dozvoljeno samo u trci konja i kamila te gađanja strijelom.” (Umdat-ul-Fiqh 1/399)
El-Albânî: ”Dozvoljeno je imati novac u sefu banke koji iznajmljivaš od banke, ali ne na samom bankovnom računu makar ne uzimao kamatu.” (Silsilat-ul-Huda; 131)
El-Hasan el-Basri: "Bogobojazni imaju takvu bogobojaznost da ostavljaju mnogo dozvoljenog zbog straha od nedozvoljenog.” (al-Djami', str. 93)
El-Albânî: ”Zabranjeno je jesti meso od nevjernika onome ko je je ubjeđen da ga ne kolju na islamski način.” (Silsilat-ul-Huda; 131)
El-Albânî: ”Pristati na slanje svog sina u Džihâd u Palestinu ali ne u Afganistan pripada neznanju o Islamu te nacionalizamu. Nema veze koja je muslimanska zemlja napadnuta.” (Silsilat-ul-Huda; 132)
Enes ibn Mâlik: ”Služio sam Vjerovjesnika deset godina i imao sam dvadeset godina kad je umro.” (al-Adab al-Mufrad 1051 – autentičnim ga ocjenio El-Albânî)
El-Albânî: ”Onaj ko pita radi znanja ima veće pravo na odgovor nego što prosjak koji prosi ima pravo na novac.” (Silsilat-ul-Huda; 132)
Ebu Bekr 'Abdul-'Aziz: “Hanbelije su složni u tome da je oporuka jednog desetogodišnjeg dječaka validna za razliku od jednog sedmogodišnjaka." (Umdat-ul-Fiqh 1/443)
Ibn Kudâma: ”Dozvoljeno je onome ko klanja iza Imâma da bude Imâm samo u jednom slučaju, a to je kad Imâm prekine svoje čisto stanje.” (al-Mughni 3/76)
Ibn Kudâma: "Nije preporučeno siromahu da napiše oporuku.” ('Umdat-ul-Fiqh 1/442)
El-Albânî: ”Džihâd u današnjoj Palestini nije moguć.” (Silsilat-ul-Huda; 141)
Ibn Redžeb: "Savjet vladarima je između uostalog da se mrze oni koji smatraju da se treba dići protiv njih.” (al-Djami', str. 101)
What can my enemies do to me? My Paradise is in my heart, it is with me wherever I go. To imprison me is to provide me with seclusion, to send me to exile is to send me away in the path of Allah and to kill me is to make me a martyr. (Ibn Taymeeyah)
četvrtak, 6. siječnja 2011.

0 komentari