Izreke Islamskih Velikana 7-dio
Hanbel: Pitao sam Ahmeda o seksualno nečistoj osobi koja se okupa a nosi tijesan prsten? On je rekao: 'Neka opere mjesto ispod prstena.' Ja rekoh: 'A šta ako je već (osoba) suha?' On reče: Opraće mjesto. Kupanje (Ghusl) nije kao abdest (wudhu)." (al-Mughni 1/291)
El-Albânî: ”Prije četrdeset godina sam počeo razdvajati autentične hadise od slabih, poput Sahih i Daif Ebi Davud." (Dha'if al-Adab al-Mufrad, str. 5)
Ibn 'Usejmîn: "Ni jedan prehrambeni proizvod ne uđe u Saudijsku Arabiju a da prethodno ne bude provjeren." (Sharh Bulugh-il-Maram 1/197)
Se'îd bin el-Musejjeb: “Ibrahîm je bio prvi koji se obrezao, ugostio goste, skraćivao brkove, rezao nokte i osijedio.” (al-Adab al-Mufrad 1250 – autentičnim ga ocjenio el-Albani)
El-Albânî: ”Nema ništa autentično prenešeno od Vjerovjesnika o tome da se uvijek uči Kunut na Sabahu (Fedžr), kao što to rade neke Šafi'ijje.” (Silsilah Huda wa Nur; 132)
Ibn Redžeb: "Rečeno jo El-Hasanu: 'Zar se čovjek ne stidi Allâha kad griješi pa Ga moli da mu oprosti, pa opet griješi pa Ga zamoli da mu oprosti i tako uvijek (čini)`?' On je rekao: Upravo tako vas šejtan želi pobijediti. Nikad se nemojte umoriti u traženju oprosta.” (al-Djami', str. 205)
Mâlik bin Dinar: “Plač nad grijehom briše grijehe na isti način kao što vjetar učini da suhi list opadne.” (al-Djami', str. 209)
Ibn 'Avn: ”Nemoj se pouzdati na mnogobrojnost svojih djela. Ti ne znaš jesu li primljena ili ne. Nemoj se osjećati sigurno sa svojim grijesima. Ti ne znaš da li su ti oprošteni ili ne.” (al-Djami', str. 216)
El-Albânî: ”Kada bi klanjali iza Ebu Hanife, klanjali bi kao on bez dizanja ruku pri tekbiru.” (Sislilah Huda wa Nur; 63)
Nafi': ”Kada bi Ibn 'Umer vidio nekog iz svoje familije da igra backgammon, udario bi ga i razbio igru.” (al-Adab al-Mufrad 1273 - autentičnim ga ocjenio El-Albani)
Ibn Redžeb: "Ona djela koja su radile prve tri odabrane generacije su istina a sve ostalo je laž.” (al-Djami', str. 138)
Bekr el-Muzani: "Čovječe! Želiš li znati koji si dar dobio od Allâha? Zažmiri." (al-Djami', str. 297)
El-Fevzân: "Muhammed bin 'Abdil-Vehhab je proučavao hanbelijsku pravnu školu, ali je nije slijepo slijedio.” (Sharh 'Aqidat-il-Imam, str. 146)
El-Albânî: ”Neki saudijci su me zvali i pitali da li sam povratio mišljenje da je zlato u obliku kruga zabranjeno ženama. Ja sam rekao: Ne. Naprotiv, moje ubjeđenje o njegovoj zabrani se povećalo.” (Adab-uz-Zafaf, str. 5)
El-Albânî: ”Svaki učenjak kaže da nakon Ibn Hadžera ni jedna žena nije rodila nekog poput njega.” (Adab-uz-Zafaf, str. 12)
Ibn Redžeb: "Nije dozvoljeno ići nekom u goste o kome znaš da će dati svoju hranu i hranu svoje djece tog dana i da će im to smetati.” (al-Djami', str. 177)
Ibn Redžeb: "Bilo je rečeno Ibn-ul-Mubareku da ukratko predstavi lijep karakter sa jednom jedinom rečenicom. On je rekao: Ne ljuti se.”(al-Djami', str. 179)
El-Avza'i: ”Kada bi čuli jedan hadis, odnijeli bi ga našim kolegama na isti način kao što nosimo kovani novac zlataru. Ono što bi oni potvrdili uzeli bi a ono što bi odbijali to bi napustili.” (al-Djami', str. 313)
Ibn Hazm: "Vlada saglasnost da je srebro dozvoljeno ženama.” El-Albânî: 'On međutim nije spomenuo zlato.' (Adab-uz-Zafaf, str. 46)
Ibn Redžeb: ”Izgovoriti 'Subhan Allâh' nije odlikovanije od izgovaranja 'El-hamdulillâh'. Prvo spomenuto znači da je Allâh bez nedostataka dok drugo potvrđiva potpune osobine, što je po sebi plemenitije.” (al-Djami', str. 266)
El-Albani: "Ovu knjigu - Adab-uz-Zafaf – napisao sam nakon što me je naš brat Abdur-Rahman el-Bani zamolio da je napišem u vezi sa njegovom prvom noći sa svojoj suprugom. Tako sam uradio i on ju je sa ličnim novcem odštampao i besplatno podijelio na svojoj svadbi.” (az-Zafaf, str. 77)
Asbag el-Maliki: ”Dozvoljeno je čovjeku da liže spolni organ svoje supruge." (Ahkam-ul-Qur'an 12/211 od al-Qurtubi)
Muhibb-ud-Din el-Hatib: "Fâtima bint Abdil-Mâlik; kćerka halife, sestra četiri halife i supruga halife, Umer bin Abdil-Aziza. (Predgovor El-Albanijevog az-Zafaf, str. 86)
El-Hatib: "Kada je njezin muž bio svjetski vladar, on je naredio da se njegova familija izdržava sa nekoliko dirhema dnevno. Zatim joj je naredio da podijeli sve svoje blago i dragulje kao milostinju, s čime se ona složila. Kratko poslije toga on je preselio i nije ništa ostavio iza sebe svojoj familiji. Kada joj je odgovorni za blagajnu ispričao da je njezin imetak sačuvan i da ga može povratiti, ona je rekla: Ne. Ja se pokoravam vladaru Pravovjernih. Zar da se pokoravam mom mužu kad je živ a da mu budem neposlušna kad je mrtav.” (Predgovor El-Albanijevog az-Zafaf, str. 87)
Ibn Redžeb: "Najveće zlo je napustiti obavezu.” (al-Djami', str. 301)
Ibn Redžeb: "El-Hasan el-Basri je bio upitan o čovjeku od koga neko nešto zatraži i on mu dadne zato što se stidi. Da li on biva nagrađen za ovo? On je rekao: To je lijepo djelo a za lijepo djelo čovjek biva nagrađen." (al-Djami', str. 304)
Ibn Redžeb: "Ako se odgovori na pitanje sa dokazima, onaj koji je pitao je zadužen da slijedi odgovor makar mu ne odgovarao.” (al-Djami', str. 311)
Ibn Kudama: "Dozvoljeno je naslađivati se među guzovima supruge bez ulaženja u analni otvor.” (al-Mughni 10/228)
El-Albânî: "Pokuđeno je džunub osobi da uči Kur'ân. Ne postoji dokaz da je to zabranjeno.” (adh-Dha'ifah 6/8)
El-Albânî: "Pokrivanje glave je uljepšavanje muslimana koji nisu pod uticajem nevjernika.” (adh-Dha'ifah 6/52)
'Kad sudija sjedne na svoje mjesto, dva meleka se spuste i inspirišu ga na ispravno...' El-Albânî: Izmišljen. Ovo je jedan od dokaza kojeg Kadijanijje koriste za to da vjerovjesništvo i objava postoje nakon Poslanika...” (adh-Dha'ifah 6/52)
Ibn Redžeb: "Onaj ko pazi Allâhove granice kad je mlad i snažan, biće zaštićen od Allaha kad postane star i slab.” (al-Djami', str. 231)
Ibn Redžeb: "Neki od Selefa su kada bi klanjali, znali moliti Allaha za sve kao so za tijesto i travu za ovce.” (al-Djami', str. 276)
Ibn Redžeb: "Muhaddisi ne mogu objasniti kako prepoznaju slabost u jednom hadisu i ne mogu to dokazati drugima. Ali znak u tome svemu je kada jedan od njih iznese jedan hadis drugim učenjacima u toj struci, svi su ujedinjeni oko odgovora.” (al-Djami', str. 313)
What can my enemies do to me? My Paradise is in my heart, it is with me wherever I go. To imprison me is to provide me with seclusion, to send me to exile is to send me away in the path of Allah and to kill me is to make me a martyr. (Ibn Taymeeyah)
srijeda, 5. siječnja 2011.

0 komentari